Aktualności

Gadżety reklamowe – funkcjonalna i elegancka wizytówka firmy

Gadżety reklamowe są istotnym narzędziem strategii promocyjnych wszystkich firm, zarówno na świecie, w Europie, jak i w Polsce. Zabiegając o nowych klientów oraz pielęgnując kontakty ze stałymi kontrahentami te małe, praktyczne produkty wydają się być wręcz niezbędne. Nie kosztują dużo a są bardzo skuteczne. Jednak dziś długopisy, breloczki i kalendarze już nie wystarczają. W erze zaawansowanych technologii konieczne jest podążanie za trendami. Gadżet reklamowy ma być przydatny, użyteczny. A jako, że stanowi wizytówkę firmy, jest symbolem naszego profesjonalizmu i doświadczenia, powinien też być elegancko zapakowany.

Reklamowy pendrive i power bank

Gadżetami na miarę dzisiejszych czasów są oczywiście pendrivy i power banki reklamowe. Prawdopodobnie wszyscy korzystamy z nich na co dzień – w domu, szkole, pracy. Pamięci USB umożliwiają nam przechowywanie i przenoszenie pomiędzy komputerami różnego rodzaju plików. Banki energii, zwane też akumulatorami stanowią natomiast odpowiedź na problem zbyt szybko rozładowującej się baterii smartfonów, z których to korzystamy niemal bez przerwy. Obdarowując naszych klientów takimi akcesoriami mamy więc pewność, że faktycznie będą przez nich używane. Warto jednak postarać się, aby urządzenia te były oryginalne, wykonane z wysokiej jakości materiałów i estetycznie oznakowane. Do wyboru mamy pendrivy i power banki m.in. z plastiku, gumy, metalu, skóry, a nawet drewna. Sami decydujemy też o ich kolorze. To bardzo ułatwia sprawę, gdyż możemy zaprojektować gadżet odzwierciedlający charakter naszego przedsiębiorstwa.

Opakowania

Musimy pamiętać, że ładny pendrive czy power bank nie wystarcza. Tak samo jak upominki dla najbliższych pakujemy w specjalny prezentowy papier i torebki, tak samo i gadżety reklamowe powinny znaleźć się w gustownych futerałach. Pudełka takie niekoniecznie muszą być kartonowe – podobnie jak drobne sprzęty elektroniczne, wykonywane są z różnych materiałów. Możemy więc skomponować zestawy mieszane lub w całości z drewna, metalu czy plastiku. Dla zachowania spójności i wzmocnienia funkcji reklamowej opakowania także są znakowane.