Aktualności

Najmodniejsze gadżety reklamowe

Minęło już tyle lat od czasu, gdy na rynku pojawiły się pierwsze długopisy, kalendarze i kubki z logo firmy, a gadżety reklamowe, wciąż stanowią jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamy. Jednak dziś, przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w upominki, które nie tak szybko trafiają do kosza lub na dno szuflady, lecz zostają z klientami na dłużej. Oznacza to, że firmy rezygnują ze standardowych produktów, na rzecz artykułów bardziej luksusowych. Prześledźmy więc aktualne trendy w świecie gadżetów reklamowych.

Technologia zamiast klasyki

Aktualnie największą sympatię firm i kontrahentów zyskują gadżety reklamowe, będące różnego rodzaju dodatkami do sprzętu elektronicznego. Popularne są w szczególności pendrive’y i power banki. Co ciekawe ponad 60 % osób potwierdza, że po otrzymaniu takich upominków od firmy są skłonne nawiązać z nią relacje biznesowe. Wobec tego, w XXI wieku gadżety reklamowe powinny być pomocne w codziennych obowiązkach i ułatwiać pracę zawodową.

Gadżety ekologiczne

Ostatnimi laty jednym z głównych tematów debaty publicznej jest ochrona środowiska naturalnego. Co ciekawe, przekłada się to nie tylko na działania takie jak segregacja śmieci czy też korzystanie z toreb na zakupy wielokrotnego użytku, ale również na trendy w dziedzinie gadżetów reklamowych. Klienci chętniej sięgają po produkty i usługi firm, które oferują akcesoria wykonane z materiałów ekologicznych, np. biodegradowalnego plastiku i drewna. Absolutnym hitem okazują się więc wykonane z naturalnego drewna pamięci USB.

Personalizacja

Jak wiemy, skuteczna reklama to taka, która opiera się na analizie upodobań klienta i dostosowaniu metody i sposobu przekazu do jego preferencji. Nic więc dziwnego, że profesjonalni producenci gadżetów reklamowych oferują usługę personalizacji. Dzięki niej osoby obdarowywane upominkami z logo firmy, wyposażonymi dodatkowo np. w imię klienta, indywidualne cechy (odpowiednio dobrana forma, kształt, kolor itd.), zdjęcia/grafiki lub ulubione cytaty mogą poczuć się naprawdę wyjątkowo. Przekaz kierowany jest bowiem specjalnie do nich, uwzględnia osobiste preferencje.