Aktualności

Pendrive reklamowy zamiast wizytówki

Przyjęło się sądzić, że pracownicy dużych firm, a w szczególności prezesi, dyrektorzy, menedżerowie, rzecznicy i inne osoby odpowiedzialne za kontakt z klientami i kontrahentami zawsze powinny mieć przy sobie kilka wizytówek zawierających najważniejsze informacje. Tym sposobem do portfela lub wizytownika potencjalnych klientów trafia nasza marka – nazwa przedsiębiorstwa, krótki opis prowadzonych działań, imię i nazwisko przedstawiciela oraz dane teleadresowe. Oczywiście jest to bardzo pomocne i zdecydowanie ułatwia kontakt. Z tego też względu już nie tylko biznesmeni czy wysoko postawieni rangą politycy decydują się na projekt własnych wizytówek, lecz niemal wszystkie osoby czynne zawodowo. Jednak co zrobić, gdy w świecie smartfonów, laptopów i tabletów kawałek tektury staje się po prostu „nie na czasie”? Jak wyróżnić się spośród konkurencji?

Pendrive–karta jako efektowna wizytówka

Z pewnością miłą niespodziankę naszym kontrahentom sprawimy obdarowując ich wizytówką w formie pendrive’a przypominającego z wyglądu kartę kredytową. Elegancko zaprojektowany, wykonany z wysokiej jakości materiałów doskonale zareklamuje firmę i przykuje uwagę do naszej marki. Ponadto będziemy mogli mieć pewność, że po jednym ze spotkań nasza wizytówka nie wyląduje automatycznie w koszu na śmieci, lecz będzie służyć pomocą naszym klientom na co dzień. Naturalną rzeczą jest oczywiście to, że przenośnej pamięć USB nie wręczymy każdemu rozmówcy. Ze względu na wyższy koszt zaprojektowania i wyprodukowania pendrive’a powinniśmy przeznaczać go dla osób rzeczywiście zainteresowanych nawiązaniem współpracy z naszą firmą. A zatem nasza wizytówka XXI wieku stanowić ma gadżet raczej dla wybranych, tak aby obdarowana osoba poczuła się wyróżniona.

Projekt wizytówki w formie pendrive’a

Najpopularniejszymi modelami pendrive’ów w formie karty płatniczej są te, wykonane z porządnego plastiku bądź niezniszczalnego metalu. Jeśli zależy nam, aby nasze pendrivy otrzymała jak największa liczba klientów i kontrahentów, a przy tym nie chcemy przeznaczać na nie zbyt dużo pieniędzy możemy zdecydować się na nieco tańsze plastikowe karty z nadrukiem w wybranych kolorach. Natomiast jeżeli oczekujemy bardziej ekskluzywnego produktu lepszym wyjściem będzie elegancki metal z grawerem logo firmy, danych teleadresowych i innych niezbędnych na każdej wizytówce informacji.