Aktualności

Power bank z logo firmy

Dziś, w XXI wieku gadżety reklamowe to coś więcej niż długopis, smycz, kalendarz, czy parasol. Producenci tego typu akcesoriów muszą stawiać czoła wymaganiom nowoczesnych, skomputeryzowanych czasów, a tym samym sprostać oczekiwaniom swoich klientów. To dlatego coraz częściej sięgają po drobne sprzęty elektroniczne, z których niemal wszyscy korzystamy każdego dnia. Jednym z nich jest power bank, czyli bank energii, swego rodzaju przenośny akumulator, pozwalający ładować baterię smartfonu w dowolnym miejscu, bez konieczności dostępu do prądu. Prawda, że sprytne? A zatem jeśli dodatkowo wyposażymy go w logo naszej firmy prawdopodobnie dysponować będziemy najlepszym gadżetem reklamowym.

Reklamowy power bank idealny

Jako wizytówka naszej firmy każdy gadżet reklamowy, w tym bank energii powinien cechować się wysoką jakością – zarówno pod względem wykonania, jak i parametrów technicznych. Po pierwsze, postawmy więc na porządne, trwałe materiały, odpowiedni kształt, a także ciekawą kolorystykę, która będzie spójna z systemem identyfikacji wizualnej naszego przedsiębiorstwa. Po drugie, zadbajmy o to, aby nasz power bank dawał możliwość co najmniej trzykrotnego naładowania baterii smartfonu do pełna. Akcesoria takie mają w końcu służyć naszym klientom i kontrahentom przez jak najdłuższy okres czasu, świadczyć o naszym profesjonalizmie oraz budować wokół naszej marki pozytywne skojarzenia.

Sposoby znakowania

Abyśmy mogli mówić o power banku, jako o gadżecie reklamowym musimy go wyposażyć w jeszcze jedną, niezwykle istotną rzecz, a mianowicie logo naszej firmy. W przypadku przenośnych ładowarek, które wykonywane są najczęściej z plastiku, metalu bądź aluminium do wyboru mamy trzy metody znakowania. Grawer laserowy, będący najtrwalszym sposobem polecany jest w szczególności do odwzorowywania znaków o nieregularnych kształtach, z dużą ilością drobnych detali. Precyzyjny, wykonywany z fotograficzną dokładnością nadruk UV pozwala zaś na zachowanie głębi barw i odcieni. Jest też wodoodporny, trwały i przyjazny dla środowiska. Nie straszne mu uszkodzenia mechaniczne, zarysowania, wstrząsy czy promieniowanie UV. Wreszcie tampodruk, jako metoda szybka i efektowana, a przy tym stosunkowo tania stanowi najpopularniejszą technikę znakowania niewielkich produktów.