Aktualności

Zadbaj o skuteczną promocję swojej firmy – postaw na Power bank

Od lat, z roku na rok, z miesiąca na miesiąc na rynek wypływają coraz to nowsze modele telefonów komórkowych. Smartfony, które spełniają dziś rolę miniaturowych laptopów wyposażone są w innowacyjne systemy, rozmaite aplikacje, duże ekrany dotykowe, a także aparaty, niemalże na miarę lustrzanek. Jednak pewna rzecz wciąż jest niezmienna, mianowicie bateria, a właściwie jej żywotność.

Rozwiązanie problemu

Mimo że baterie smartfonów są coraz bardziej obciążone, nikt nie wpadł jeszcze na pomysł, co zrobić by będący w ciągłym użytku telefon mógł nam służyć przez kilka dni bez konieczności ładowania. Na szczęście problem ten rozwiązuje power bank, tzw. przenośna ładowarka. Dla większości ludzi staje się on drugą po smartfonie, najważniejszą rzeczą, którą wrzuca się do podręcznej torebki, teczki, a nawet do kieszeni. Z tego względu trudno wyobrazić sobie lepszy gadżet reklamowy, którym tak chętnie dzielilibyśmy się z naszymi klientami i współpracownikami.

Power bank – jak korzystać?

Tak samo jak telefony komórkowe, banki energii są wyposażone w baterie litowo-jonowe lub litowo-polimerowe, lecz o zdecydowanie większej pojemności. Zazwyczaj liczą sobie one między 2000 a nawet 20 000 miliamperogodzin (mAh). To kilka razy więcej niż bateria w standardowym smartfonie. Również ładowanie power banków odbywa się na tej samej zasadzie co telefonów – podpinamy je do kontaktu elektrycznego lub kablem USB do komputera. Następnie w dowolnym momencie, sytuacji i miejscu, bez dostępu do prądu poprzez przenośne akumulatory możemy ładować nie tylko komórki, ale także odtwarzacze mp3 i mp4, tablety oraz aparaty.

Jak wybrać?

Jak ze wszystkimi gadżetami reklamowymi, tak i w przypadku power banka warto postawić na produkt wysokiej jakości, mając przy tym na uwadze, że pełni on rolę wizytówki naszej firmy. Dobry bank energii powinien dawać możliwość co najmniej trzykrotnego naładowania baterii smartfona do pełna. Znaczenie ma także materiał, z jakiego został wykonany oraz jego kształt i forma. Wskazane są więc wytrzymałe materiały, takie jak metal, aluminium, mocny plastik. Natomiast pod względem graficznym urządzenie powinno oczywiście być spójne z systemem identyfikacji wizualnej naszej firmy.