Pomoc

  • Jak złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie przez naszą stronę internetową należy zarejestrować się. W tym celu należy kliknąć ikonę „Zarejestruj”, później wypełnić wszystkie niezbędne dane formularza rejestracyjnego i zaznaczyć „Oświadczam, że zapoznałem/łam się z regulaminem SOLSEN” i „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych” a następnie kliknąć przycisk „Zarejestruj”. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj” należy wejść do swojej skrzynki pocztowej, odebrać automatycznie wysłaną przez nas wiadomość i kliknąć „Link aktywujący konto” zawarty w wiadomości. Teraz można zalogować się i złożyć zamówienie.  Nasza firma obsługuje zamówienia składane przez Agencje Reklamowe oraz pośredników.

    Gdy zechcą Państwo złożyć zamówienie, można przejść do zakładki PENDRIVE lub POWER BANK i wybrać interesujący nas model. Oferujemy liczne pendrive’y i powerbanki dostosowane do potrzeb klienta i jego branży z dobrą powierzchnią znakowania. Po dokonaniu wyboru interesującego nas modelu, przejdą Państwo do nowego okna w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Dla pendrive’ów będą to kolejno możliwość dopasowania m.in. koloru, wielkości pamięci, rodzaj znakowania, opakowania oraz dodatków.

    W przypadku powerbanków analogicznie będą Państwo mogli dopasować kolor, pojemność, rodzaj znakowania, opakowanie oraz dodatki. Nasz formularz będzie dla Państwa na bieżąco obliczał koszt poszczególnych wariantów. Po zakończeniu doboru swoich preferencji, klikając na dole ekranu przycisk Dalej, przejedziemy do kolejnej strony z podsumowaniem zamówienia. Na następnej stronie należy załączyć wszelkie pliki potrzebne do realizacja zamówienia. O specyfikacji załączników napisaliśmy z zakładce Jak przesłać pliki do druku?

    Kliknij w przycisk wyślij zamówienie, a Twoje zapytanie zostanie przesłane do realizacji. Odpowiemy na nie w ciągu 24 h.

  • Czas realizacji zamówienia

    Wysoka jakość i szybkość wykonania jest dla nas priorytetową sprawą, dlatego zamówienia staramy się realizować w najkrótszych możliwych terminach.
    Zamówienie na towary niezdobione z oferty SOLSEN, które są dostępne w magazynie w dniu składania zamówienia, złożone do godziny 12:00 będą wysyłane w przeciągu dwóch dni roboczych w miarę możliwości produkcyjnych.
    Terminy realizacji towarów z znakowaniem  będą ustalane indywidualnie z naszym Działem Handlowym. Standardowo zamówienia realizowane są w terminie do 21 dni roboczych.
    W przypadku pilnych realizacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, który uczyni wszystko co jest możliwe, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. W szczególnych przypadkach towar dostarczamy własnym transportem. Możliwy jest również odbiór osobisty, ustalając termin odbioru z BOK.

  • Dostawa i wysyłka towaru

    Jeżeli wartość zamówienia przekroczy 2500zł netto, koszty transportu pokrywamy!
    Dostawy będą realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Dostawa standardowo trwa dwa dni w przypadku zamówienia na towary niezdobione z oferty, które dostępne są w naszym magazynie w dniu zamówienia.
    Na Twoje życzenie dostawy możemy zrealizować jak przesyłki „no-name”. Kartony są oklejone taśmą neutralną, a na dokumentach przewozowych możesz występować, jako Nadawca przesyłki. Również dołączone dokumenty wydania magazynowego do przesyłki w żaden sposób nie identyfikują nas, jako Dostawcy a co za tym idzie realizujemy bezpośrednie wysyłki do Twoich Klientów w Twoim imieniu.
    Firma SOLSEN nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przez firmy kurierskie lub inne czynniki, które zaistniały po przekazaniu towaru przewoźnikowi – dotyczy to sytuacji, na które nie mamy wpływu.
    Wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony.  Towar pakujemy starannie i zabezpieczamy go taśmą dobrej jakości.  Jeżeli w momencie przyjęcia towaru od firmy kurierskiej zauważysz, że kartony są naruszone lub towar został uszkodzony, jesteś zobowiązany do odnotowania tego faktu na podpisywanym lisie przewozowym w obecności kuriera.

  • Formy płatności i terminy

    Naszym celem jest wspieranie naszych klientów, zapewnienie im doskonałej obsługi oraz dostępności oferowanych przez nas produktów. To zmusza nas do niezbędnej dyscypliny finansowej. Dlatego też, podstawową formą płatności jest zapłata przelewem przed dostawą. Inne formy i terminy płatności wymagają indywidualnych ustaleń. Oferujemy kredyt kupiecki dla stałych klientów.
    Wysokość Twojego kredytu kupieckiego oraz termin płatności uzależnione są od potencjału Twojej firmy, potrzeb, możliwości handlowych, historii i wysokości transakcji.
    Oczekujemy od naszych partnerów biznesowych przestrzegania terminów płatności. W przypadkach, gdy Twoje płatności docierają do nas z opóźnieniem zmuszeni jesteśmy obciążyć Cię odsetkami ustawowymi za każdy dzień zwłoki. W przypadku, gdy zalegasz z dokonaniem płatności wobec SOLSEN zmuszeni jesteśmy do odmowy przyjęcia kolejnych Twoich zamówień a w razie konieczności także do wstrzymania realizacji zamówień będących w trakcie realizacji, do momentu otrzymania zaległej płatności.

  • Przygotowanie projektu

    Pamiętaj, że ceny, które pojawią w konfiguratorze, są cenami podglądowymi i wymagają dalszej akceptacji przez nasz Dział Handlowy (handlowy@solsen.pl). W związku z tym, uprzejmie prosimy o przesłani plików, które pozwolą nam dokładnie wycenić Państwa zamówienie.
    Pliki będą przyjmowane w formatach: AI, CDR, EPS, PDF.
    W przypadku pełno kolorowych projektów do druku metodą UV, np. na pendrive w kształcie kart, pliki prosimy dostarczać w formacie JPG, PNG lub PDF w rozdzielczości 300dpi.

  • Jak przesłać pliki do druku?

    Pliki do druku przesyłamy poprzez formularz zamówienia. Bardzo prosimy o zapoznanie się z wytycznymi dotyczących załączanych logotypów i ilustracji mających znaleźć się na zamawianych materiałach. Szczegóły znajdą Państwo pod zakładką Przygotowanie projektu. 

  • Kontakt w sprawie zamówień

    Zamówienia będą przyjmowane za pośrednictwem naszego Działu Handlowego wyłącznie w formie pisemnej. Adres naszego działu to handlowy@solsen.pl. Przed kontaktem proszę przygotować numer Państwa zamówienia generowany zawsze po jego złożeniu.

  • Gwarancja

    Wszystkie produkty z naszej oferty objęte są gwarancją.

    Powerbanki i inne oferowane urządzenia objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta, pamięci flash USB objęte są 5-letnią gwarancją producenta.

    Zapewniamy, że produkty objęte gwarancją są wolne od defektów, wad w materiale i w wykonaniu przez czas ich użytkowania.
    Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:
    1. Samodzielnych napraw przeprowadzonych prze osoby nieuprawnione, tj. inne niż pracownicy SOLSEN.
    2. Mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych uszkodzeń modułu pamięci, w tym również powstałych w wyniku awarii komputera lub sieci energetyczne, celowo bądź przypadkowego uszkodzenia produktów.
    3. Uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkownika umieszczonej na stronie www.solsen.pl
    4. Uszkodzenia spowodowane wgraniem niekompatybilnego filrmware przez użytkowania.

    Firma SOLSEN nie ponosi odpowiedzialności za utratę, bądź uszkodzenia zapisanych na nośniku treści lub danych.

  • Reklamacje

    Chcemy odpowiadać za sprzedawane przez siebie towary. Dlatego też pragniemy rozwiązać każdy Twój problem powstały w wyniku ewentualnej reklamacji. Oczekujemy z Twojej strony sprawdzenia zgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem oraz upewnienia się czy dostarczona ilość odpowiada ilości zamówionej maksymalnie w ciągu 5 dni od daty dostawy.

    Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie jakości dostarczonych towarów w ciągu 5 dni od daty dostawy. W razie jakichkolwiek niezgodności, braków lub dostrzeżonych wad towaru prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie tego faktu do Biura Obsługi Klienta.

    Oczekujemy także od Państwa (w przypadku dostaw realizowanych przez wybraną przez nas firmę spedycyjną) do każdorazowego sprawdzania stanu dostarczonych opakowań w momencie dostawy towaru. W przypadku, gdy opakowania są naruszone lub towar uległ uszkodzeniu w transporcie prosimy koniecznie odnotować ten fakt na liście przewozowym lub innym stosownym dokumencie podpisywanym w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej oraz niezwłocznie powiadomić o tym nasze Biuro Obsługi Klienta. W przeciwnym razie, nie możemy zobowiązać się do skutecznego załatwienia Twojej reklamacji, gdyż za uszkodzenia towaru w transporcie odpowiada przewoźnik, o ile odpowiednia adnotacja znajduje się na liście przewozowym oraz został sporządzony protokół uszkodzeń.

    Nie możemy odpowiadać także za reklamacje towaru kupionego u nas bez zdobienia, który miałby zostać zwrócony do nas po dokonaniu na nim nadruku, grawerowania lub innego zdobienia. Wyjątkiem jest, gdy towar ten wykazuje ukryte wady. Refundacja kosztów reklamowanego towaru wymaga dokonania zwrotu do SOLSEN zakupionych i reklamowanych artykułów.