Archiwum

Gadżety reklamowe a psychologia (część I)

Psychologia jest niezwykle ważną dziedziną nauki. Pozwala nam zrozumieć człowieka, zasady jakimi się kieruje oraz wynikające z tego jego postępowanie. Ostatnimi czasy okazuje się również bardzo istotna w odniesieniu do szeroko pojętego biznesu. I tak np. światowej sławy psychologowie badający procesy podejmowania […]

czytaj więcej
Gadżet – najskuteczniejsza forma reklamy Twojej firmy

Jeszcze kilkanaście-kilkadziesiąt lat temu gadżety reklamowe postrzegane były jako zbędne, nieprzynoszące żadnego pożytku wydatki. Dziś natomiast stanowią niezwykle istotny element kampanii promocyjnej niemal każdej firmy. Co więcej, zazwyczaj okazują się bardziej skuteczne aniżeli tradycyjne formy reklamy w prasie, radiu i telewizji. Gadżety […]

czytaj więcej
Najmodniejsze gadżety reklamowe

Minęło już tyle lat od czasu, gdy na rynku pojawiły się pierwsze długopisy, kalendarze i kubki z logo firmy, a gadżety reklamowe, wciąż stanowią jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamy. Jednak dziś, przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w upominki, które nie tak szybko trafiają […]

czytaj więcej